کسب و کار دو چیز بیش نیست : مارکتینگ و نوآوری . مارکتینگ برای تامین رضایت مشتری امروز و نوآوری برای تامین رضایت مشتری فردا .
پیتر دراکر
بازاریابی ، هنر یافتن ، پروردن و سود بردن از فرصت هاست .
فیلیپ کاتلر
اگر HP آنچه را که اکنون می داند قبلا می دانست ، دست کم سه برابر سودآورتر بود .
لو پلت ، مدیر عامل شرکت هیولت پاکارد
اگر نمی دانید قصد دارید به کجا بروید ، باید به جایی که می روید پایان دهید .
کیسی استنگل
هدف یک کسب و کار خلق و نگهداری مشتری است .
تئودور لویت

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 5 دی 1390    | توسط: محمد خلیفه پور    | طبقه بندی: سخنان جالب درباره كارآفرینی،     | نظرات()